Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van Help Center Helpcenter
  • Klacht indienen
  • Aanmelden
  • Aanmelden
  • Klacht indienen
  1. Help Center
  2. The Days
  3. ACCOUNT EN PRODUCTEN AANVULLEN

ACCOUNT EN PRODUCTEN AANVULLEN

  • Hoe kan ik producten manueel toevoegen?
  • Hoe kan ik producten uploaden via een Google Shopping Feed?
  • Ik voeg het CSV-bestand in maar het lukt niet, hoe komt dit?
  • Welke velden moet ik verplicht invullen in het CSV-bestand?
  • Hoe maak ik een CSV-bestand om te uploaden in de ‘Product import’ in mijn profiel?
  • Moeten al mijn producten in de feed komen of enkele of enkel de aanbiedingen?
  • Hoe kan ik mijn producten uploaden in mijn profiel op thedays.be?
  • Mijn logo ziet er ‘gepixeld’ uit en lijkt niet erg zuiver. Hoe komt dat?
  • Wat als ik meerdere logistieke partners heb?
  • Moet ik ook een Franse beschrijving invullen als ik geen Franstalige webshop heb?
  • Mijn webshop is enkel in het Nederlands. Wat doe ik met de velden voor de Franse vertaling?
  • Mijn webshop is opgezet in het Engels. Mag ik dan voor beide landstalen dezelfde webshop-url invullen?
  • Wat als ik geen fysieke winkel heb? Het veld om winkellocatie in te vullen is verplicht
  • Ik nam vorig jaar al deel aan een van ‘The Days’. Kan ik dezelfde login gebruiken?
  • Ik vind mijn wachtwoord niet terug. Kan ik een nieuwe aanvragen?
Help Center
Français