ACCOUNT EN PRODUCTEN AANVULLEN
- Hoe kan ik producten manueel toevoegen?
- Hoe kan ik producten uploaden via een Google Shopping Feed?
- Ik voeg het CSV-bestand in maar het lukt niet, hoe komt dit?
- Welke velden moet ik verplicht invullen in het CSV-bestand?
- Hoe maak ik een CSV-bestand om te uploaden in de ‘Product import’ in mijn profiel?
- Moeten al mijn producten in de feed komen of enkele of enkel de aanbiedingen?
- Hoe kan ik mijn producten uploaden in mijn profiel op thedays.be?
- Mijn logo ziet er ‘gepixeld’ uit en lijkt niet erg zuiver. Hoe komt dat?
- Wat als ik meerdere logistieke partners heb?
- Moet ik ook een Franse beschrijving invullen als ik geen Franstalige webshop heb?
- Mijn webshop is enkel in het Nederlands. Wat doe ik met de velden voor de Franse vertaling?
- Mijn webshop is opgezet in het Engels. Mag ik dan voor beide landstalen dezelfde webshop-url invullen?
- Wat als ik geen fysieke winkel heb? Het veld om winkellocatie in te vullen is verplicht
- Ik nam vorig jaar al deel aan een van ‘The Days’. Kan ik dezelfde login gebruiken?
- Ik vind mijn wachtwoord niet terug. Kan ik een nieuwe aanvragen?