- Jouw promoties ook op myShopi
Een webshop welke tijdig zijn profiel en promoties op The Days plaats heeft voorsprong.
Zo geven we deze promoties ook door aan onze partner myShopi. Zij plaatsen jouw promoties ook enkele dagen voordien op hun platform. Dat zorgt ervoor dat je op beide platformen enkele duizenden klanten bereikt. Deadline hiervoor is steeds zo een 10-tal dagen voor de ‘Day’ zelf.
- Sneak-preview voor klanten Sodexo & bpost
De klanten van Sodexo en Bpost komen zelfs al een dagje vroeger neuzen op the Days.
En we verzekeren je, dat zijn er heel wat. Zorg dus dat je zeker enkele dagen op voorhand klaar bent met je promotie. Don’t miss all the fun…
- Persaandacht
Elke editie vangen we wel wat persaandacht met The Days. Zo spotte de Inspecteur van Radio2 onze local day vorig jaar. Daarnaast zetten we zelf wat influencers in voor de campagne. Deze vragen vaak zelf naar leuke voorbeelden. Zijn we reeds op de hoogte van jouw initiatieven of deelname dan kunnen we dit ook doorspelen en vertellen. Op tijd zijn is daarvoor de boodschap.
- Aanloopcampagnes
Daarnaast starten er al heel wat campagnes naar aanloop van de uiteindelijke dag. Massamails van enkele 100.000 klanten vertrekken op tijd, affiliate campagnes bouwen zich op.
Consumenten bereiden zich ook wat voor en gaan al eens naar de handelaar en zijn promotie surfen. Mis de aanloop van the days dus niet…
- Good old friend SEO
Die goede vriend SEO (search enging optimisation) mogen we ook niet uit het oog verliezen. Geef Google de tijd om jou ook te spotten bij ons.